Inilah Doa Nabi Yusuf Supaya Wajah Tampil Cantik dan Berseri (Mohon SHARE)

Doa kecantikan buat menaikan seri muka ataupun wajah daripada surah nabi yusuf. untuk sesiapa yang mengkehendaki biar wajah ataupun muka nya berseri perlulah dia membaca surah yusuf ayat 4 (sebaik baiknya selepas solat)

ayo lah kita amalkan ayat pengasih surah yusuf ayat 4 dan juga surah thahaa ayat 39 serupa di dasar ini.

untuk sesiapa yang sudah mengamalkan, alhamdulillah.. teruskan… ayat ini merupakan ayat pengasih untuk mengeratkan lagi ikatan suami isteri dan juga ianya pula boleh ntuk kanak - kanak (so that anak hormat kita bagaikan bunda ayah mereka) , keluarga dan juga teman handai taulan.

“idz qaala yuusufu li abiihi yaa abati inni ra aitu ahada’ asyara kaukabauw wasy syamsa wai qamara ra aituhum lii sajidin”

iktikad surah yusuf ayat 4;

(ingatlah kejadian) kala nabi yusuf mengatakan kepada bapanya: “wahai ayahku! sebetulnya saya mimpi memandang sebelas bintang dan juga matahari dan bulan; saya memandang mereka tunduk berikan hormat kepadaku“

sehabis membaca surah teruskan dengan membaca keratan ayat dalam surah thaahaa ayat 39.
“wa - alqaytu ‘alayka mahabbatan minnii walitushna’ ‘alaa ‘ainii”
artinya surah thaahaa ayat 39. :

“dan saya telah tanamkan dari kemurahanku perasaan kasih sayang orang terhadapmu; dan juga biar engkau dibela dan juga dipelihara dengan pengawasanku”

triknya:
dibaca 3 kali setelah itu sapu ke wajah muka.
amalan ini pula setimpal untuk mereka yang berat jodoh.

butuh diketahui

jangan membaca tanpa memisahkan ayat tersebut. surah yusuf ayat 4 dibaca sampai - sampai tuntas, setelah itu menyudahi sebentar dan juga teruskan membaca keratan surah thaahaa ayat 39. jangan disambungkan terus dengan teks surah yusuf tadi.

pakai doa penyeri pemanis dan juga pengasih muka surah nabi yusuf ini dengan hasrat yang baik paling utama buat isteri yang mau suaminya menyayanginya lebih lagi.

tiap kali berjumpa ataupun bersua dengan pacar/isteri/suami, bacalah kedua ayat ini. buat memperoleh kesan yang baik, hendaklah diamalkan senantiasa membaca dihadapannya. tidak butuh membaca dengan kokoh, memadailah dengan cuma membaca di dalam hati. tidak hanya itu supaya dikasihi warga, bacalah kedua - dua ayat ini tiap kali lepas solat sebanyak 3 kali.





( sumber: http:// www. rakanmedia. com/inilah-doa-nabi-yusuf-supaya-wajah-tampil-cantik-dan-berseri-mohon-share/ )

Getting Info...
-->