7 Amalan yang Bisa Mengundang Rezeki Melimpah Ruah

Anonim
Rezeki itu tidak cuma berkaitan dengan menemukan uang, namun dalam pelbagai kondisi serupa dikasih kesihatan yang baik, menemukan pekerjaan yang bagus, perniagaan yang tumbuh maju, berjumpa dengan jodoh yang baik, dikurniakan zuriat, tercantum pula dikurniakan iman dan juga istiqamah dalam membikin amal ibadah dan juga lain - lain.

kadang - kadang kita gelisah apabila memikirkan kegawatan ekonomi, penerapan gst, krisis kewangan, belum mampu pekerjaan yang baik, belum berjumpa jodoh, belum dikurniakan zuriat dan juga lain - lain tetapi bila kita fikirkan semula yang maha menuntaskan kesusahan dan juga yang maha berikan rezeki itu yakni allah s. w. t.

rezeki yang berkat mampu diperoleh dengan trik mendekati allah swt. salah satu triknya merupakan dengan melaksanakan amalan - amalan pengundang rezeki. apakah amalan - amalan yang mengundang rezeki itu? di mari kami kongsikan sebagian amalan buat mengundang rezeki yang asalnya dikongsikan oleh ustaz yusuf mansur seseorang penceramah dan juga pendakwah popular dari negara jiran, indonesia di halaman youtube dia.

hasil dari perkongsian dia, kami ringkaskan dan juga catatkan berulang sebagian amalan yang mengundang rezeki melimpah ruah serupa dibawah:

amalan mengundang rezeki

1. membaca surah (AL) waqiah
baca selepas subuh dan juga selepas asar

2. ya fattah ya razzaq
lazimkan baca 3 kali ataupun 11 kali ataupun 33 kali selepas solat – baca minimun 3 kali.

3. melazimi membaca (AL) quran dan juga surah - surah tertentu pada waktu tertentu seperti

membaca surah ar - rahman - baca selepas solat dhuha
membaca surah yaasin – baca selepas solat isya’
membaca surah al - mulk – baca menjelang tidur

4. baca selawat – allahumma salli ala sayyidina muhammad wa ala ali sayyidina muhammad
lazimkan baca sekurang - kurangnya 100 kali tiap hari

5. solat dhuha

6. bersedekah

7. solat berjemaah di masjid pas waktu
video selengkapnya boleh dilihat serupa di dasar. moga perkongsian ini bawa khasiat buat kamu. bila berguna jangan kurang ingat share dengan kawan - kawan yang lain biar bersama kita amalkan dan juga menemukan khasiat.






(sumber: binusrah. blogspot. co. id )

Getting Info...
-->